23.5.08

jag älskar de här skålarna (hittas billigare på det där stället i kunsbacka..) bäst är att ha ljus i dem på kvällen och på söndag morgon serverar man tjock yoghurt med valnötter och honung i dem.
min chef visade återigen vilken toppenperson han är då han i eftermiddags ringde mig för att kolla att jag mår okey; jag hade tidigare under dan blivit så nervös av en grej att jag tappade min köttbulleochrödbetssalladbaguette på golvet och sen fick krypa runt och leta ivägrullade köttbullar under skrivborden på huvudkontoret... av detta lär jag; ät lunchen i köket, inte vid datorn och bli inte nervös, det är helt onödigt.
är lite beviken med bildkvalitetn på bloggen, tycker att bilderna blir lite för pixlade jämfört med hur de visas på Flickr men verkar som vi får leva med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar