15.2.11

är sjuk omotiverad och tycker att alla bilder är skit så det blir inget nytt idag heller. vill komma ett steg vidare med ljussättning men det är kass att bara ha sig själv att prova på, tar såna jävla tid! känns som att simma i olja.
o vad faen håller min granne på med? fattar inte. låter som om hon bowlar på kvällarna. antagligen dammsuger hon, men flera gånger i veckan liksom??
och nej, det är inte brist på choklad. är inte sugen på nåt faktiskt, är bara arg. o sur. fast ibland är det jävligt skönt att ge sig hän i omotiverad surhet, att bara vara motvalls kärring. en sån där grej som man bara kan göra när man lever ensam för annars ska det alltid "fixas och lösas" av ev respektive. vill inte fixas och lösas, vill bara sura ngr timmar. som en gammal terrier ungefär, titta inte på mig för då hugger jag.

osså kan man väl tillägga att den saknade laddaren SÅKLART dök upp där jag redan letat. uppenbarligen är jag lika kass på att leta som vissa tonåringar. lär man väl få äta upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar