10.5.09

en fin liten dag


Ska försöka hitta lite bra ljus idag, när man fotar så ändras ju perspektivet på det här med ljus; först är man som alla andra lycklig över att vintern är över, men sen blir man ruskigt irriterad över att man a, antingen måste ut tidigt, tidigt, eller b, sent på eftermiddagen. det där strålande mitt-på-dagenljuset är inget för mig.
Uppdaterade hemsidan med ett album igår och håller på att göra i ordning ytterligare ett med i första hand vita blommor och svart/vita bilder, läggs upp ikväll (när sonen dragit på match och jag får fri tillgång till superduperdatorn)
Två blogtips under tiden som ni väntar, Grass Doe som jag inte vet ngt om mer än det jag ser, inbillar mig att han (?) bor i the MidWest och dokumenterar sin omgivning... underbar. Och sen Sweet Paul en norskfödd, inflyttad New York´are som är hur stor som helst vad gäller mat- och inrednings styling. Hans stil kopieras överallt, men jag tycker att han har en unik twist på det han gör, dessutom verkar han vara en genuint sympatisk och kreativ person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar