25.1.10

problemas

jag finner inget nöje i att stryka. eller. så här. jag tycker att det är pisstrist att stryka. kom just på en sak. jag har en person i min närhet som inte har ngt att göra på dagarna. ja, hon tar ju förvisso hand om min hund. o stickar fina tröjor till mig när jag lämnar garn o mönster till henne. för jag tycker egentligen inte att det är så roligt att sticka heller. man kanske kan lämna sin strykning till henne? för jag är ju ändå en upptagen kvinna. ehhh, nä. men jag tycker VERKLIGEN inte att det är kul att stryka. men det är rätt roligt att spruta vatten på hunden....

3 kommentarer:

  1. Jag hade en rektor en gång som såg sin strykning av sina skjortor som ren avkoppling. Min mamma blev alldeles tagen av denna man som strök sina skjortor själv. Att han sedan troligtvis inte tog hand om varken matlagning, disk eller att promenera med hunden bekom henne inte. Jag stryker inte alls...
    Kraaaaaaaaaaaaaaam Fia

    SvaraRadera
  2. ha-ha, jag tror du har rätt! men, har du INGET som behöver strykas? jag lyckas nämligen inte undvika att köpa sånt som behöver strykas...

    SvaraRadera
  3. Det klart jag har grejer som MÅSTE strykas men jag gör det inte ändå. Rebell!
    Fia

    SvaraRadera