10.2.11

bor det en västgöte i mig?



jösses flickor, vilken vecka! inte nog med att jag kvällstid lämnat hemmet, inte bara en utan TVÅ kvällar vilket ju borde ju få omvärlden att jubla "it´s alive", jag har även gjort FANTASTISKA affärer! 1 st lite vitt lite hemtrevligt skavt PS-skåp för 200 spänn (vinst 599:-) 2 st kvajer på ZARA á 179 kr (vinst 740:-) och idag, skorna som jag dreglade över i somras men avstod från för att de var för dyra, men idag när jag bara kikade in på Jedviks på vägen hem efter jobbet så bara stod de där på rea-hyllan, alldeles ensamma med en röd prislapp på!! 200 spänn!! fatta! (700 kr rabatt o vinst!) totalt klipp 2039 riksdaler mina vänner!
Att vintern kom tillbaka med buller o bång tänker jag inte kommentera, jag köper sommarskor hur mycket jag vill, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar