20.4.11

hoppla, hoppla


okey, livet är skit, eller livet med cancer är skit. i morgon ska vi träffa läkaren och få veta vad vi ska göra nu. trots att det här är nästan är en repris av vad vi gick igenom för tre år sen så går det inte att förbereda sig. jag är skräckslagen, så enkelt är det och då är det ändå inte jag som har tumören. men jag vill ha min mamma frisk tills dess att hon dör knall o fall när jag blivit tillräckligt gammal. och det är jag inte på länge än.

men om vi pausar för en stund... kolla vad jag har fått! eau de PARFUM. inte nån jävla utspädd eau de toilette, utan PARFUM! galet gulligt av sonen (och hans pappa!) som gav mig min favvo. alltså, PARFUM. oj oj oj, jag måste svimma lite...
(ag skojar inte, jag är alldeles för snål för att kosta på mig ngt sånt här, har aldrig ägt ngt liknande!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar