5.10.09

fantastisk


insåg helt plötsligt att jag är helt jävla fantastisk! såg en dokumentär om träningsneurotiker och ätstörda och kände bara att fan va jag är bra! jag har idag varit fantastiskt hjälpsam och positiv, kommit med någotsånär smart input (den antecknades i alla fall), fått bekräftat av en AD att jag tar bra bilder, stickat en dryg meter på min halsduk, konstaterat att jag gjort ett väldigt bra barn och rört ihop en grym tonfiskröra. Huslig, smart, händig och med bra gener. dessutom är jag energieffektiv och håller värmen bra på vintern alldeles av mig själv. som sagt, helt jäkla fantastiskt!

2 kommentarer:

  1. Håller med!!!
    Massor med kramar till fantastiska du!!!

    SvaraRadera
  2. Gulle!!!

    Får se hur länge det håller i sig men jag tror att jag är i ett flow just nu!

    SvaraRadera