4.10.09

tja, ibland kan man inte bara skylla på henne bakom kameran

har inte fotat så mycket den här veckan, fick lite hjärnsläpp efter sessionen med Doris mammas teatergrupp. Helt plötsligt kändes det så svårt att fota! För mig har kameran inneburit att jag går långsamt och ser sådant man annars missar. Att göra ngt på uppdrag är en heeeeeeelt annan sak. Märkte det redan när jag skulle göra den gravida magen och dess ägarinna, här finns nu någon som har förväntningar föreställningar om hur de ser ut och vad de vill ha, jag har inte längre kontroll över omgivning, ljus eller motiv... skitsvåååårt!!! Några exempel har ni här....ha-ha, det här är alltså bilder som INTE kommer att användas som annat än exempel på hur det inte ska bli. (slutligen blev det några utomhus bilder som funkade okey i alla fall)




men den här gillar jag faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar